Followers

Friday, February 17, 2012

EnTri PerTaMa 2012

Masih wujud lagi blog ini selepas sekian lama tidak mengupdate atas pelbagai faktor yang tidak dapat di elakkan..setahun di tinggalkan tanpa sebarang berita terkini dan terbaru..Hari ini tergerak hati untuk log in dan lihat apa yang terjadi..
2012 genap 16 bulan aku mengajar di SMK MENERONG..setahun duduk di asrama (sebab tu tak pernah update post sebab tak ada line internet, line telefon pon on off ok ko..hurmm) tapi tahun ini aku berjaya keluar dari kepompong tu..selamat sudah dari tugas sebagai warden asrama..
Tinggal di rumah bersama IBU yang tercinta..tapi lama ke aku boleh berbakti untuk ibu ku..sebab lagi beberapa bulan jer lagi aku nak join club kawan-kawan yang berpasangan..hihihi
Aku mengharap sgt 'Si Dia' dapat memahami situasi aku ni..

RinDu kat BaBy RiZki.. Cik Ngoh New Coming Title..hihii

No comments:

Post a Comment