Followers

Tuesday, November 23, 2010

NoVEmBEr YaNg BanYak PenGoRBanAn

banyak pergorbanan yang terpaksa kita buat untuk mendapat kan sesuatu yang kita hajati...

aku bakal berkorban life aku next year dengan jadi warden asrama...huahhahah berkorban jugak tu...berkorban meninggalkan mak aku sorang2 kat umah..huhuh...xper if my dream car leyh kuar thn depan tp2 hari balik jenguk mak ek...hihi

ni plak tarikh yang terpaksa aku korban jugak..27 n 28 hb november...salah satu terpaksa dipilih..28hb plak ade 2 function...terpaksa berkorban jugak pilih salah satu nyer...

N_ _ _ _ _ _ sory ek xdpt nk meraikan kamu pada 27hb ni tu pon 22hb sbb aku dah berada di shah alam untuk ambik jubah konvo aku (30hb November)...xdapat nak balik banyak sangat kekangan dari segi masa dan kewangan..huhuh paham2 jer la gaji x masuk lg..insyaAllah...di hari kawen mu nanti aku akan bersama...

untuk 28hb terpaksa pergi segamat johor...sbb menghadiri majlis kawen best fren mylove...nevermind la...dulu my roomate punyer weeding dekat perlis pun die dh berkorban menemani aku...huhuuh.. ...at the same time jugak weeding kawan aku Firdaus Ajamik dekat putrajaya.....sory kawan x dpt nk attend...

p/s ... doa Ku Dari KejauhaN SeMoga BErBaHaGiA KaWan2 SemUa...

No comments:

Post a Comment