Followers

Friday, January 8, 2010

PART 1-pre Practicum...

first day...8hb January 2010...
8.30 am -practicum briefing
9.30 am -Break
10.00am -Session 1 : School & Safety ( En Mohd Shahruddin Mohmud)

cerita pasal langkah-langkah dan cara nak menjaga keselamatan disekolah dari semua aspek. not bad la...tp aku ngantuk gilerr time dengar ni..huhu....new info..even aku ngantuk pun aku still dapat dengar gak apa yg die cakap..huhuuh

12.00 pm -Lunch
3.00 pm -Session 2 : Lesson Plan, Record book etc ( Pn. Lim Wai Fun )

huhu..ni part yg paling penting..huhuh..tp time ni lg la aku x fokus sbb ngatuk gilerr..dah la petang..adehhh...penceramah lak skema gilerr..speaking manjang..huhuhu..sabar jer la.. x banyak sket2 aku dapat la...

smbung sok lak...da lg 2 hari nk habes kan pre practicum before go to practical..huhuhu
wish me luck friend...

No comments:

Post a Comment