Followers

Friday, January 1, 2010

good news from them...:)

jee arebella : mrni aku nak tunang...06/04 ni
ghathis : wa...best nyer ngn saper?
jee arebella : degan polis tu la...
ghathis : best2...tahniah...
jee arebella : walau pun aku x suke..aku akan cuba untuk menerima...

1 dr conversation between aku dgn kwn sekolah lame aku dl....aku tau die terpaksa..tp die cube untuk menyenangkan keadaan semua org di sekeliling dier...sedeyh gak bg pihak dier...
pilihan keluarga mungkin adalah yang terbaik buat die...aku sentiasa sokong dr jauh...

Time:12:30PM Saturday, January 23rd
Location:No. 9, Jalan Kesuma 7/20 (fasa 3B), Bandar Tasik Kesuma, 43700, Beranang, Selangor.


ni lg satu invitataion dr besfren aku..team obstinate...Aishah Jamal..hihihihi...akhir nya dia melangkah selangkah lg ke depan..
semoga kebahagian bersama dengan ko selalu syg..




p/s : hidup kite x selalu nya bahagia..mst ade psng surut nyer... :)

> at home sek17

No comments:

Post a Comment